نمایه نویسندگان

ا

  • استعماری، امیر تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 86-103]
  • اسدزاده فیروزآبادی، علیرضا بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 44-64]

ب

  • بلوچی، حسین تبیین و مدل‌سازی رفتار خریداران لاستیک بر اساس عوامل چهارگانه شخصی، بازار، فروشگاه و محصول [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 73-85]

پ

  • پیله وری، نازنین الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 3-23]

ج

  • جعفرنژاد، احمد طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 104-116]

ح

  • حسین زاده، سیدعلی اکبر طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 104-116]

د

س

  • سیاه سرانی کجوری، محمد علی تبیین و مدل‌سازی رفتار خریداران لاستیک بر اساس عوامل چهارگانه شخصی، بازار، فروشگاه و محصول [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 73-85]

ص

  • صفری، حسین تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 86-103]
  • صمدی، حسین پایش و عیب یابی هوشمند هوشمند ماشینهای صنعتی با فناوری شاک پالس و ترموگرافی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 65-72]
  • صمدی، زهرا پایش و عیب یابی هوشمند هوشمند ماشینهای صنعتی با فناوری شاک پالس و ترموگرافی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 65-72]

ط

  • طالقانی، محمد تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 86-103]

ع

  • عربشاهی کریزی، احمد واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 117-133]
  • علیلو، رقیه الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 3-23]
  • عندلیب اردکانی، وجیهه بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 44-64]

ف

  • فاضل، امیر بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 25-44]
  • فتحی، محمد رضا بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 44-64]

ق

  • قاسمی، فایقه واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 117-133]

م

  • محمدی باجگیران، احسان تبیین و مدل‌سازی رفتار خریداران لاستیک بر اساس عوامل چهارگانه شخصی، بازار، فروشگاه و محصول [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 73-85]
  • مومنی، منصور طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 104-116]

ن

  • نجف بیگی، رضا الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 3-23]

ه

  • هرندی، آزین بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1403، صفحه 25-44]